Mi van, ha megszakad az internetkapcsolat?

Ha az internet-kapcsolat és a számítógépes hálózat a napi használatban megbízható, és a rendszergazda együttműködő, ez csak az internet  szolgáltatónál történő kimaradás esetén fordulhat elő. Ha az internet-kapcsolat mégis megszakad, vagy huzamosabb időre visszaesik a sebessége, akkor az adás leállhat. Ilyenkor az adást követők hibaüzenetet látnak, de „vonalban” kell maradni. Ha kapcsolat helyreáll, a közvetítés automatikusan újra indul. (A néző valójában mindig egy rögzített, hardisck-ről érkező fájlt lát, általában 20-30 mp késleltetéssel. A Livestream pl. naplózza a leállási pontot, és ha a kapcsolat helyreállt, hardisck-ről onnan folytatja a közvetítést, ahol az adatfolyam megszakadt, csak a késleltetés lesz a jelkimaradás idejével nagyobb.)

A rendszer a műsort a helyszínen is rögzíti (sőt: a kamerák egyenként is rögzítenek). A közvetítést követően ebből a nyersanyagból a műsort a Livestream-en javítani tudjuk, rövidített változatokat, összefoglalókat készíthetünk belőle, fel tudjuk tölteni egy fájlmegosztóra vagy FTP-re, ahonnan letölthetik az érdeklődők.

Ha az internet-szolgáltatás huzamosabb időre leáll (vagy nagyon instabillá válik), akkor mobilinternet segítségével is lehet a közvetítést folytatni. 4G/LTE mobilkapcsolat esetén ez is jó minőséget ad.